8649-3873-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, lecz też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć ważnych ubytków selenu. Można go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny tak samo istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast pobudza popęd seksualny. W czasie spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, lecz szybko można go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Niezwykle istotnym elementem jest także arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra ten bierze udział również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka działa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy uzupełnić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja

Dodaj komentarz