6923-2562-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów aktywizuje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra zel

Aby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra

Dodaj komentarz