Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki lub całkowite
cialis w zelu
wyeliminowanie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.