Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o swoją wagę. Wyszło na jaw, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja spadaniu ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki lub całkowite
cialis w zelu
wyeliminowanie wszelakiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest zdrowe serce

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Proste? To do dzieła, a raczej do łóżka!

Ochota na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest zgodna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednakże popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uwarunkowany jest też od możliwości ciała. potencja
W związku z tym poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, żeby sprostało wyzwaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta oraz odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości wzwodu, nie ma też zdrowej liczby wypalanych papierosów – każda liczba szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Poza wymienionymi w artykule radami, każdy z nas mógłby podać parę własnych, które sprawiają, iż ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ukochany typ wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie smacznego i pomysłowego jedzenia: miło i sielsko lub czynnie oraz ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na odprężenie się i bycie tu i teraz z drugą osobą, istotne jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów aktywizuje produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. kamagra zel

Aby polepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają sprawność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra